پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183664
قدرداني دانشجويان بورسيه از رهبر انقلاب
تاریخ انتشار : 1394/08/30 15:30:12
نمایش : 867
جمعي از دانشجويان بورسيه در نامه‌اي سرگشاده، به دليل موافقت رهبر معظم انقلاب با ورود قوه قضائيه به موضوع بورسيه‌ها از ايشان قدرداني و تاکيد کردند همواره در راه تعالي علمي نظام، از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، متن نامه سرگشاده جمعي از دانشجويان بورسيه محضر رهبر معظم انقلاب به اين شرح است:

حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي)
رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي
با تقديم سلام و اهداي تحيات وافره

خداوند متعال را شاکريم که ايران اسلامي، سايه نشين شجره طيبه ولايت فقيه به عنوان ادامه ولايت ائمه هدي (عليهم السلام) است. به برکت اين يادگار ذي قيمت حضرت روح الله (قدس الله نفسه الزکيه)، ملت ايران از حکمت سرشار ولي فقيه زمان خويش بهره مند است و هيچ گاه بن بستي را پيش روي خويش نديده و عزت و آبروي خود را در سايه اين رهبري حکيمانه کسب و حراست کرده است.

سربازان جوان ميدان پيشرفت و آگاهي در عرصه جهاد علمي، انگيزه و توان خود را براي اجرايي ساختن منويات عالمانه و تمدن ساز حضرتعالي خالصانه تقديم مي کنند و ان شاالله به زودي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در قله مرجعيت علمي جهاني خواهد ايستاد. اين راه مطمئنا پر از سرزنش هاي خارمغيلان است اما با هدايت رهبري فاضل و دانشمند، فرزندان جوان ايران اسلامي در دانشگاه ها، به شوق سرمنزل مقصود به پيش خواهند رفت.

دانشجويان بورسيه از ابتدا خود را براي ورود به عرصه جهاد علمي و رسيدن به اوج پيشرفت آماده ساخته اند و با وجود مشکلاتي که به صورت غيرقانوني و غيراخلاقي بر سر راهشان ايجاد شد، ذره اي از مسير خويش عقب ننشسته اند. انوار مهر و عطوفت رهبري انقلاب، در اين مسير، گرمي بخش دل هاي اين فرزندان ميهن بوده است.

دانشجويان بورسيه جمهوري اسلامي ايران، مراتب قدرداني و سپاس بي حد خود را، از آن محبوب قلوب مستضعفين عالم و اميد زجرکشيدگان راه حق، به خاطر تمام دلگرمي ها و حمايت هاي کريمانه جنابتان، اعلام مي دارند و همواره در راه تعالي علمي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند کرد.
والسلام عليکم و الرحمه الله و برکاته
جمعي از دانشجويان بورسيه

گفتني است، رهبر معظم انقلاب در پاسخ نامه آيت الله آملي لاريجاني مبني بر ورود قوه قضائيه به موضوع بورسيه‌ها، موافقت خود را براي ورود دستگاه قضا به اين پرونده اعلام کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html